![]() |
هنت عليك يارب
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لماذا تركك تعصيه ! هو إنت هنت على ربنا ؟ إنت لازم تقعد تصرخ ... مش عشان الذنب عشان تقول هو أنا هنت عليك يااارب لأ .... احنا عايزين نبقى عند ربنا غالين مش عايزين نهون على مولانا ياللي بتعصي ربنا .... هو إنت لسة مش حاسس مش حاسس بالمصيبة اللي إنت تعمل فيها !؟ .. ... "هنت عليك يارب " مقطع مؤثر للدكتور حازم شومان لا يفوتكم للاستماع | التحميل عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] للاستماع عبر الساوند كلاود عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 06:05 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة