منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   تفسير الاحلام (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=379)
-   -   ممكن يكون الحل اني اموت نفسي (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=251697)

ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران 17th April 2016 11:41 AM

ممكن يكون الحل اني اموت نفسي
 
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

  1. ازيكو يا عدولات اعتبروني اختكم لاني مليش حد تاني انامتجوزه من سنتين وانا عندي16 سنه وجوزي ف السعوديه قعد معايا شهرين وسافر وطبعا لاني صغيره ومش فاهمه حاجه اهله اتصلو ب بابا يجي ياخدني بعد شهر بالظبط وبعد 4شهورعملي زياره ونزلت لوحدي وبعد6شهور عمل زياره ليا انا وامه هو من قريه وال متجوزه ف قريه هتعر ف انا قصدي ايه المهم اول ما جينا ابتدت تغيرمن اقل حاجه لدرجه انها مش عايزاني اقعد جمبه وطبعا لما سيادتها تضايق من حاجه هو يزعل عشانها وميكلمنيش وساعات هيا بتشتمني وهو يقولي عادي دي تديكي بالجزمه كمان ولو انا قعدت طول اليوم من غير اكل عادي ولا يفكر فيا انا بفكر اهرب من البيت او اموت نفسي انا زهقت انا اسفه اني طولت عليكو بس يمكن ارتاح شويه لانه دلوقتي مش بيكلمني بسببها

المصدر: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



للوصول الينا ومتابعة كل جديداكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat)



عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


الساعة الآن 05:51 PM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة