![]() |
ما تقوليش والنبى ** لا الة الا الله
كتير مننا بيردد بعض الكلمات
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]علشان سمعناها بس فيه كلمات منها ممكن تكون مش صحيحه منها كلمة والنبي ناس كتيره بتقول والنبي بيحسوا انهم بيتباركوا بالكلمه دي يمكن دا في اعتقادهم وفي ناس لما تيجي تدعي ربنا بتقول بحق سيدنا النبي يارب مثلا نجحني ودا استغفر الله خطأ ويمكن شرك اكيد النبي صلى الله عليه وسلم مكانته كبيره عند ربنا وكلنا بنحبه وبنصللي عليه بس رجاء متقولوش والنبي قولوا بالله عليكم لأن لما تقولوا والنبي انتم كدا بتشركوا لان من حلف بغير الله فقد أشرك اذا كنت لابد حالفا فلتحلف بالله قوللي بالله عليكي ولما تيجي تدعي ربنا متقوليش بحق سيدنا النبي لان ربنا مش عاوز واسطه علشان ندعوه بيها منخليش سيدنا النبي عليه الصلاة والسلام واسطه بيننا وبين ربنا لو دعينا ربنا ندعوه مننا ليه على طول مباشرة قولو يارب وادعوا بكل اللي تحبوه وان شاء الله ربنا هيستجيب وصلى اللهم وسلم على سيدنا وحبيبنا محمد |
جعلها الله في ميزان حسناتك
الله يعطيك العافيه بارك الله فيك تسلم يدينك جزاك الله خير وجعل الخير دربك وممشاك |
بارك الله فيكِ حبيبتي .. دعاء الجنة
نفع الله بما قدمتي .. وجعله في ميزان حسناتك وعن نفسي أسمعها كثيرا .. الله المستعان نسأل الله الهدايه للجميع حفظك الله ورعاك |
أحسن الله اليك اختنا الفاضلة
وبارك الله في قولك وقلمك ونفع الله بعلمك الاسلام والمسلمين اللهم ارنا الحق حقاً وارزقنا اتباعه وارنا الباط باطلاً وارزقنا اجتنابه |
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
|
| الساعة الآن 08:43 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة