![]() |
ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ظهرت شمس تانية فوق نيويورك الا وهو اقتراب كوكب نبيرو من مدار الاررض وانباء عن حدوث كوارث وبراكين وتغيير قطبية الارض عند اقرب نقطه للارض بتاريخ 21-12 والله اعلم بما قد يحصل الله الستار……..ويارب ميكنش حقيقي.. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] من فترة سمعت الدكتور زغلول النجار بيقول قبل طلوع الشمس من مغربها حيحصل تغيير لدوران الارض علشان تقدر تتجه العكس حتكون الحركة بطيئة ومع البطء ده حتحصل كوارث وفياضانات وبراكين وزلازل وحاجات كتير قوووووووووووي عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] يا جماعة القيامة قربت والله وياريت نعمل حاجة نلحق نفسنا ونتذكر يوم نقف امام الله يا فلانة بنت فلان هلمي للعرض على الجباااااااااااااااااااار [عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::كك |
جزاك الله خيرا دعاء الجنه
يارب سلم يا رب سلم |
رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
نسأل الله السلامة
بارك الله فيكِ حبيبتى .... وجزاك الله كل خير ... ونفع بك الإسلام والمسلمين |
رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
[img3]http://files2.fatakat.com/2011/12/13237145201998.gif[/img3]
|
رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
نسال الله العفو والعافيه جزاك الله خيرا |
رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
اللهم انا نسالك السلامة والعافية يارب....هل الخبر اكيد؟؟؟؟
|
رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
يا رب سلم
نسأل الله الخاتمة الحسنة جزيت خيراً اختي |
رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
[sor2]http://i68.servimg.com/u/f68/14/68/31/37/41868-10.gif[/sor2]
|
| الساعة الآن 10:59 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة