منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   المواضيع العامة (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=4394)

دعاء الجنة 22nd November 2012 06:08 AM

ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ظهرت شمس تانية فوق نيويورك الا وهو اقتراب كوكب نبيرو من مدار الاررض وانباء عن حدوث كوارث وبراكين وتغيير قطبية الارض عند اقرب نقطه للارض بتاريخ 21-12 والله اعلم بما قد يحصل الله الستار……..ويارب ميكنش حقيقي..
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
من فترة سمعت الدكتور زغلول النجار بيقول قبل طلوع الشمس من مغربها حيحصل تغيير لدوران الارض علشان تقدر تتجه العكس حتكون الحركة بطيئة ومع البطء ده حتحصل كوارث وفياضانات وبراكين وزلازل وحاجات كتير قوووووووووووي
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة القيامة قربت والله وياريت نعمل حاجة نلحق نفسنا ونتذكر يوم نقف امام الله يا فلانة بنت فلان هلمي للعرض على الجباااااااااااااااااااار
[عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]




:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::كك

ام ريم 22nd November 2012 08:16 AM

جزاك الله خيرا دعاء الجنه

يارب سلم يا رب سلم


أم حفص 14th November 2013 10:51 AM

رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
نسأل الله السلامة
بارك الله فيكِ حبيبتى ....
وجزاك الله كل خير ...
ونفع بك الإسلام والمسلمين

وردة الياسمينة 15th November 2013 12:21 PM

رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
[img3]http://files2.fatakat.com/2011/12/13237145201998.gif[/img3]

التائبة الى الله 15th November 2013 12:48 PM

رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
نسال الله العفو والعافيه
جزاك الله خيرا

تاج العفة 15th November 2013 02:40 PM

رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
اللهم انا نسالك السلامة والعافية يارب....هل الخبر اكيد؟؟؟؟

بنت السنة 17th November 2013 02:29 PM

رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
يا رب سلم

نسأل الله الخاتمة الحسنة

جزيت خيراً اختي

نسائم مكة 17th November 2013 07:07 PM

رد: ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
 
[sor2]http://i68.servimg.com/u/f68/14/68/31/37/41868-10.gif[/sor2]


الساعة الآن 10:59 PM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة