منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   تفسير الاحلام (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=379)
-   -   جني على شكل بنت :) (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=51619)

ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران 22nd July 2015 03:56 AM

جني على شكل بنت :)
 


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

السلام عليكم

حلمت اني كنت واقفه عند باب الغرفه وشباك الغرفه كان مفتوح ويطل عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] الحوش ، كنت قاعده اطالع في الحوش واشوف في احد قربت من الشباك واشوف ظل اسود ياكل بعدين الظل تحول لبنت البنت بالحلم زعلانه مني وتبكي كنت مرعوبه واقولها كلي ولمن قربت منها بعدت عني وعرفت انها جني.
المصدر: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

[kd ugn a;g fkj :)


الساعة الآن 01:27 PM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة