![]() |
هى ادارة المنتدى مذهب غير السنة والعياذ بالله !!!!
نشرت موضوع ادعوا فيه لاخواننا فى حلب والموصل اللى بيتم ابادتهم على ايدى الشيعة وحشدهم واعوانهم من الروس والصفويين والشبيحة لاقيته اتحذف من غير اى تنبيه وده اول مرة يحصل معايا وانا هنا من اكتر من 10 سنين مشفتش كده
ليييييييه ده حصل وهل الدعاء لاخواننا المجاهدين بيزعل حد من عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] ؟؟؟؟؟ المصدر: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] - الركن: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 02:13 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة