![]() |
رسائل : نكت مصرية للموبايل
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] مرة مسكوا لمبة تحري .. لية مسكوها ماشية مع سلك عريان . عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] * مرة واحد سباك راح فرح نقط بجلدة . * مرة اتنين راحو يحلقو واحد حلق والتانى غويشة . * مدرس كيمياء رزق بولد …. فسماه سامي أكسيد الكربون . * في سكر وشاي قال الشاي يا حلو قال السكر يامذوبني * في واحد عربجي راح يجيب العلاج لابوه راح ورجع لقى ابوه ميت قال إه إه دانتا ندل * عجوز كارهة نفسها مرة وقعت قالت أحسن تستاهلي . * مدرس اتزوج مدرسة كتبوا الكتاب في السبورة * مرة واحد كهربائى راح علشان يصلح سلك راح لقاه عريان فراح اتكسف منه . * ظابط مرور خلف واحد يتكلم بالاشارة . * سواق تاكسى دخل ينام مراته قفلت عليه الباب ندهلها وقالها افتحى الباب واقفلية تانى . * مره واحد سباك رشح نفسه علشان عنده مشروع ميخرش الميه . * مرة واحد نجار بيسألوه عن أحلى فيلم تحب تشوفه رد : المفك المفترس * مرة فى عيادة فيها دكتور أحول دخل عليه شخص أحول قال له ما تدخلوش بالأثنين قال له مش جايلك جاى للدكتور إللى جنبك . * واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى خطف ابنه محدش سال عليه قتله . عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] المصدر: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] للوصول الينا ومتابعة كل جديداكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat) عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 02:44 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة