منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   االهواتف النقاله والذكيه (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   اجمل رسائل موبايل2016 (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=71926)

ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران 18th August 2015 01:46 PM

اجمل رسائل موبايل2016
 
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
رسائل مقالب

يوم دمع و حـ.ـزن ويوم فرح وهشتكة
محدش بيحـ.ــبك … محدش محتجلك ….. محدش بيفكر فيك … عارف
انا مين ؟؟؟ ……… انا محدش
حـ.ــبيبى يا ناس حلقلى وسايق ف التنفيض ..
قلوله يرحم قلبى و ميعملش فيها عبيط
كانبينا محـ.ــبة راحت بلوية بوزك .
الله يحرق المحـ.ــبة و يحرق اللى يعوزك
الواحد ممكن ينسى همه ! …. و ممكن ينسى ورد شمه! ..
بسلا يمكن ينسى حـ.ــبيب طلع عين أمه
اللى يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته ..
ميعرفش انك حتى الشراب شحته
حـ.ــبشوش محـ.ــبوش .. طرطم مرطوش .. فسخ فسيخ .. جطسطو سجسطا
.. زى الاهبل تقرا اى حاجة
يا روش وآخر روشنة .. يا طبيعى من غير تنشنة ..
عيش عالناس كلها و متعش علياانا
يا ملقح جوا ف قلبى وانا قلبى مش متين ..
من حـ.ــبك جالىسكر ادينى انسولين
وحشنى يا فرفور .. صدقنى يا امور .. من غير مالفوادور
.. ف قلبى اسمك محفور
كل يوم الساعة 4 الفجر غمض عينكقول بحـ.ــبك .. ح تسمع صدى
بيرد .. نام يا اهبل
حـ.ــبيبى يا مدلع .. حـ.ــبك عندى مولع .. نفسى اخدك و نخلع ..
و نسيب المذاكرةتولع
حـ.ــبيبى طالع فيها فاكرنى ح دلعه ..
اتمني ان تكون اعجبتكم مسجات المقالب

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]





المصدر: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



للوصول الينا ومتابعة كل جديد اكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat)



عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


الساعة الآن 12:01 AM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة