![]() |
ايه رأيكم في الابواب الخارجية دي ؟
حبيت اخد رايكم في الابواب الـ PVC الخارجية المصنعة من اجود انواع الخشب موجودة بجمهورية مصر العربية ..
الموجودة بدمياط الجديدة في شارع الصحبجية المتفرع من شارع 100 ابراج مكة .. حاجة تحفة بصراحة وجودة عاليه جدا جدا ..قولولي رايكم فيهم وانا عرفت كمان انهم بينفذوا كل الطلبيات حتى لو كميات كبيرة .. حبيت اشاركم علشان لو حد عجبه الابواب ممكن يكلمهم على الارقام الموجودة في الصور وهما محترمين جدا وتقييمي ليهم 10 من 10 بصراحة .. انا جبت الصور دي منهم علشان اعرضها عليكم ♥ الصور المصغرة المرفقة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 06:07 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة