![]() |
حسبُنا الله ونعم الوكيل
أسألكم الدعاااء بالله عليكم لا يسعني غير حسبُنا الله ونعم الوكيل في كل ظالم وكل مغُيب هتفضلوا فمتى مُغيبين أخويا أضرب بطلقه خرطوش وهو رايح شغله لا كان نازل في مسيرات ولا أي حاجه لمُجرد إنه شايف الظابط بيضرب فبيصوره اداله طلقه في رجله لقاه ليسه واقف مش جراله حاجه راح مديله واحده في كتفه حسبي الله ونعم الوكيل ليه كل ده نفسي الناس تنزل وتشوف بنفسها اللي بقولوا الإخوان والمعتصمين هما اللي بيضربوا أخويا بيحلف المعتصمين مافي حد فيهم معاه أي سلاح كبيرهم أوي بيدافعوا عن نفسهم بالطوب حسبُنا الله ونعم الوكيل حسبُنا الله ونعم الوكيل حسبُنا الله ونعم الوكيل |
لا أملك غير حسبُنا الله ونعم الوكيل أخويا من رصاصه واحده مش نام ولا نيمنا طواااااااااال الليل ما بالك اللي واخد أاكتر من واحده يااااااااااااااااااااااااارب مالنا سواك نرجوك أن ترحمنا وترفع غضبك عنا يا كريم وحسبُنا الله ونعم الوكيل في كل ظالم وصهيوني |
حسبنا الله ونعم الوكيل
و الله إنها حرب إباده للمسلمين نسأل الله أن يحفظ مصر وأهلها وأن يعز الإسلام والمسلمين |
| الساعة الآن 04:55 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة