اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديني يقيني
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة renad
جزاك الله خيرا
حبيبتى .... أم جاسم
حفظك البارئ من كل شر
بس ليه الإحراج ده خلى الطابق مستور
حبيبت قلبي .. عبورة
وليه الاحراج يا غالية
انتيِ افحصي بينك وبين نفسك (إبتسامة)
رعاكِ الله من كل سؤ
عشان انا كدا كدا نظرى ضعيف وما اقصد حاجه بالإحراج عادى ده مزح معكى مو اكتر تسلمى غاليتى وحفظك من كل شر ومكروه