جزاك الله خيرا
حبيبة قلبى أم جاسم
أنا مأخاف طول ما أنا معكم حبيبتى
لكن بشتاق إليكم وما بحب أبعد عنكم لحظه لكن الظروف الحمد لله
بارك الله فيك فعلا الأردن كمان رائعه جدا
لا تتخير عن باقى البلاد اللى عرضيها لنا من قبل
سلمت يداك وجعله فى ميزان حسناتك
لأدخال السرور على قلوبنا
وإننا نلف العالم وكل واحد فينا فى مكانه
فى إنتظار الجديد والمزيد من رحالاتك الجميله والرائعه
بارك الله فيك