اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا اصاب علي فترات قريبه جدا بدوخه شديده وقد تتكرر في اليوم اكثر من 3 او 4 او 5 مرات واشعر بالم شديد في مقدمه راسي واظل اريد ان اكبس هذا المكان بيدي لشعر بالراحه واشعر وقتها ان قدماي لا تتحملاني ولا استطيع التنفس وان المكان قد اختفي منه الهواء فجاه
وهذا الموضوع لايزيد عندي الا اذا كنت زعلانه بصراحه يعني بس ياتري ممكن يكون تفسير الموضوع ده ايه وياريت العلاج كمان
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
نورتينا حبيبتى وسعدنا بوجودك
Omabdullah
حبيبتى الأعراض ديه موجوده باستمرار ولكنها بتزيد عند وجود زعل مش كدا
حبيبتى الدوخه والصداع اللى يلازمكوا فى اكتر من سبب لهم
أولا .,.,. ممكن ضغط الدم يكون منخفض وهو يسبب الدوخه والصداع
ثانيا ,.,., الأنيميا كذلك نفس الأعراض تسبب الدوخه والصداع والآلم الشديد بمقدمه الرأس
ثالثا .,.,. الجيوب الأنفيه لو فيها إلتهاب تسبب هذه الأعراض
وبعد ما ذكرتلك عده اسباب
السؤال هل تابعتى قياس الضغط من قبل
هل ذهبتى لعمل تحليل نسبه هيموجلوبين للأنيميا
ولو عملتى هذه الأشياء عرفيني النسب كانت ايه ومن امتى
حبيبتى فى إنتظار ردك عليا وبعدها
إن شاء الله
أقدر أساعدك وأفيدك ولو فى اى شئ من هذه موجود أقولك نوع العلاج والله المستعان
Renad