عرض مشاركة واحدة
قديم 2nd June 2012   #3

الصورة الرمزية omabdullah
 
الملف الشخصي:






 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 265

omabdullah will become famous soon enough

افتراضي

      

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا علي ردك واهتمامك بصي يا ستي انا موش متابعه قياس الضغط وعمري ما تابعته بس اما كنت اقيسه كان بيبقي حلو هيا مره وحيده بس اللي الدكتور قاللي فيها ان ضغطي موش مظبوط وكنت في الفتره دي تعبانه جدا وكان عندي انيميا حاده
بالنسبه لتحليل الانيميا انا عملته وكان 10 بس سؤالي انا موش رفيعه لدرجه انه يكون عندي انيميا ياتري في علاقه بينهم ويارب تتوفقي انك تنصحيني بحاجه تهدي الدوخه شويه لانها بقت عندي زي الصداع
التوقيع:
[flash=http://www.x6x6.com/islamsignature/first/8.jpg]WIDTH=475 HEIGHT=75[/flash]


[flash=http://files2.fatakat.com/2011/6/13076841351516.gif]WIDTH=275 HEIGHT=200[/flash]

[flash1=http://im26.gulfup.com/2012-06-10/1339335923471.gif]WIDTH=225 HEIGHT=250[/flash1]

من مواضيعي في الملتقى

omabdullah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس