السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا علي ردك واهتمامك بصي يا ستي انا موش متابعه قياس الضغط وعمري ما تابعته بس اما كنت اقيسه كان بيبقي حلو هيا مره وحيده بس اللي الدكتور قاللي فيها ان ضغطي موش مظبوط وكنت في الفتره دي تعبانه جدا وكان عندي انيميا حاده
بالنسبه لتحليل الانيميا انا عملته وكان 10 بس سؤالي انا موش رفيعه لدرجه انه يكون عندي انيميا ياتري في علاقه بينهم ويارب تتوفقي انك تنصحيني بحاجه تهدي الدوخه شويه لانها بقت عندي زي الصداع
|