بارك الله فيكِ علي الاهتمام يعني من كلامك كده انا عندي انيميا الله المستعان طيب الكبسولات دي فيتامينات يعني ولا حديد علشان انا جسمي موش بيمتص الحديد بسهوله اما كنت محتاجاه علشان الولاده كنت باخده ابر واخدته كتير علشان يرفع الهيموجلوبين وما اترفعش الا لغايه 9.7 بالعافيه بعد معاناه ابر وبالنسبه للنظام الغذائي ياريت لاني موش منظمه في الاكل ساعات كتير اقعد طول اليوم من غير اكل وساعات تانيه ممكن اتعشي مرتين مفيش حاجه محدده بس العشا ساندوتشات يعني
احسن تقولي عليا مفجوعه يعني وهو بيبقي انتي عارفه ساعات الحاله دي تجيلي اما ابقي متغاظه او ما باليد حيله اطلعه علي الاكل وساعات تانيه ااقطع الاكل وكده يعني
|