عرض مشاركة واحدة
قديم 3rd June 2012   #7

الصورة الرمزية omabdullah
 
الملف الشخصي:






 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 265

omabdullah will become famous soon enough

افتراضي

      

بارك الله فيكِ علي الاهتمام يعني من كلامك كده انا عندي انيميا الله المستعان طيب الكبسولات دي فيتامينات يعني ولا حديد علشان انا جسمي موش بيمتص الحديد بسهوله اما كنت محتاجاه علشان الولاده كنت باخده ابر واخدته كتير علشان يرفع الهيموجلوبين وما اترفعش الا لغايه 9.7 بالعافيه بعد معاناه ابر وبالنسبه للنظام الغذائي ياريت لاني موش منظمه في الاكل ساعات كتير اقعد طول اليوم من غير اكل وساعات تانيه ممكن اتعشي مرتين مفيش حاجه محدده بس العشا ساندوتشات يعني
احسن تقولي عليا مفجوعه يعني وهو بيبقي انتي عارفه ساعات الحاله دي تجيلي اما ابقي متغاظه او ما باليد حيله اطلعه علي الاكل وساعات تانيه ااقطع الاكل وكده يعني
التوقيع:
[flash=http://www.x6x6.com/islamsignature/first/8.jpg]WIDTH=475 HEIGHT=75[/flash]


[flash=http://files2.fatakat.com/2011/6/13076841351516.gif]WIDTH=275 HEIGHT=200[/flash]

[flash1=http://im26.gulfup.com/2012-06-10/1339335923471.gif]WIDTH=225 HEIGHT=250[/flash1]

من مواضيعي في الملتقى

omabdullah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس