الموضوع
:
اصنع نغمات موبايلك بنفسك free ringtone maker
عرض مشاركة واحدة
15th August 2015
#
2
الملف الشخصي:
تقييم العضو:
قوة السمعة: 204
والآن مع شرح البرنامج
بعد تحميل البرنامج بيظهر مضغوط كما بالصورة التالية
يجب ان نفك الضغط عن البرنامج باستخدام برنامج وينرار كما بالصورة التالية
اذا لم يكن لديك برنامج فك الضغط قم بتحميله من
هنـــا
ودا شكل البرنامج بعد فك الضغط
على فكرة البرنامج بورتابول ولا يحتاج لتنصيب يعن بتضغط على ملف تشغيل البرنامج بيشتغل معاك على طول
ودى الصورة بعد فك ضغط البرنامج
هتضغط على ملف التشغيل كما بالصورة التالية
بعد كدا البرنامج بشتغل معاك وهيظهر كما بالصورة التالية
هتختار الاختيار اول كما هو موضح فى الصورة دى كمان
على طول هايطلب من حضرتك المقطع الصوتى سواء كان قرآن او اغنيه هتختار المقطع الصوتى من على جهازك من المكان اللى انت حافظه فية كما فى الصورة دى كمان
اول ما تختار المقطع الصوتى بتنقل البرنامج من تلقاء نفسه الى المرحلة التاليه على طو وهى الاهم
لانك بتحدد الجزء اللى انت عايزه فى المقطع الصوتى
تمام يا باشا زى اللى هتشوفه فى الصورة دى كمان
بعد ما تحدد المقطع تضغط على next
ىتحفظ النغمة بتاعتك فى المكان اللى انت عايزه
زى ما هو واضح فى الصورة دى
وبكدا حضرتك تقدر تعمل النغمات اللى انت عايزها فى الوقت اللى انت عايزه وبالمجان مدى الحياه
من غير ماتشترى نغمات او تشترى برامج بمبالغ كتيره وانت عندك الحل بالمجان
اتمنى ان اكون افدتكم واتمنى ان يكون الشرح واضح وبسيط
hani salah
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى hani salah
البحث عن المشاركات التي كتبها hani salah