اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة renad
ما شاء الله
رووووووووعه أمي
بارك الله فيك
كلمات جميله جداااااااا ورائعه
موضوع عجبني جداااااااا
دمت متميزه بطرحك يالغاليه
اللهم لا تجعلنا من القلوب اللي محتاجه إلى
Delet
اللهم اعنا على ذكرك وشكرك وحسن عبادتك
على الوجه اللي يرضيك علينا
جعله الله في ميزان حسناتك
حيالله الحبيبة .. رنوووده
ألف بعد الشر على قلبك
انتي قلبك أطيب وأحن قلب
يكفي إنك ملاك الرحمة
تسلمي على مرورك الغالي
وكلماتك الرائعة
سلمتي حبيبتي
رعاك الله