اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة renad
جزاك الله خيرا
أختي دعاء الجنة
بارك الله فيكِ
سلمت يداكِ لما نقلت
جميله جداااا بحبها اوي
جعلها الله في ميزان حسناتك
جزيتى الجنة يا ريناد
ربنا يبارك فى عمرك والجميل
لاز م يحب الجمال وهى قصيدة رائعة رحم الله من الفها