عرض مشاركة واحدة
قديم 9th November 2012   #1
مشرفة قسم تفسير الأحلام

الصورة الرمزية دعاء الجنة
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 255

دعاء الجنة will become famous soon enough

افتراضي ما تقوليش والنبى ** لا الة الا الله

      

كتير مننا بيردد بعض الكلمات
علشان سمعناها بس فيه كلمات منها ممكن تكون مش صحيحه منها كلمة والنبي ناس كتيره بتقول والنبي بيحسوا انهم بيتباركوا بالكلمه دي يمكن دا في اعتقادهم وفي ناس لما تيجي تدعي ربنا بتقول بحق سيدنا النبي يارب مثلا نجحني ودا استغفر الله خطأ ويمكن شرك اكيد النبي صلى الله عليه وسلم مكانته كبيره عند ربنا وكلنا بنحبه وبنصللي عليه بس رجاء متقولوش والنبي قولوا بالله عليكم لأن لما تقولوا والنبي انتم كدا بتشركوا لان من حلف بغير الله فقد أشرك اذا كنت لابد حالفا فلتحلف بالله قوللي بالله عليكي ولما تيجي تدعي ربنا متقوليش بحق سيدنا النبي لان ربنا مش عاوز واسطه علشان ندعوه بيها منخليش سيدنا النبي عليه الصلاة والسلام واسطه بيننا وبين ربنا لو دعينا ربنا ندعوه مننا ليه على طول مباشرة قولو يارب وادعوا بكل اللي تحبوه وان شاء الله ربنا هيستجيب وصلى اللهم وسلم على سيدنا وحبيبنا محمد

اثبت وجودك .. تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع

دعاء الجنة غير متواجد حالياً  

التعديل الأخير تم بواسطة دعاء الجنة ; 9th November 2012 الساعة 04:05 PM.

رد مع اقتباس