الموضوع
:
ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
عرض مشاركة واحدة
22nd November 2012
#
1
مشرفة قسم تفسير الأحلام
الملف الشخصي:
تقييم العضو:
قوة السمعة: 255
ظهور شمس تانية فوق نيويورك ** ياا رب سلم
ظهرت شمس تانية فوق نيويورك الا وهو اقتراب كوكب نبيرو من مدار الاررض وانباء عن حدوث كوارث وبراكين وتغيير قطبية الارض عند اقرب نقطه للارض بتاريخ 21-12 والله اعلم بما قد يحصل الله الستار……..ويارب ميكنش حقيقي..
من فترة سمعت الدكتور زغلول النجار بيقول قبل طلوع الشمس من مغربها حيحصل تغيير لدوران الارض علشان تقدر تتجه العكس حتكون الحركة بطيئة ومع البطء ده حتحصل كوارث وفياضانات وبراكين وزلازل وحاجات كتير قوووووووووووي
يا جماعة القيامة قربت والله وياريت نعمل حاجة نلحق نفسنا ونتذكر يوم نقف امام الله يا فلانة بنت فلان هلمي للعرض على الجباااااااااااااااااااار
[
http://safeshare.tv/w/lWaQLLuCLa
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::كك
اثبت وجودك
.
.
تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع
التعديل الأخير تم بواسطة أم حفص ; 14th November 2013 الساعة
10:50 AM
. سبب آخر: إضافة الروابط مباشر
دعاء الجنة
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى دعاء الجنة
البحث عن المشاركات التي كتبها دعاء الجنة