اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهرة الجبل
بارك الله فيكى وفى قلمك واثابك الحنه
حبيبتى دى مش سوريا وبس دى فى مصر وليبيا وبلاد عربيه واسلاميه كتير
وللاسف هذى من علامات يوم القيامه (كثرة الهرج والمرج )وهو القتل من غير سبب
حوادث كتير فى مصر وشباب بتموت بالعشرات من غير اى ذنب ولا حرب ولا فرصه للدفاع عن النفس
حسبنا الله ونعم الوكيل
اللهم عليك بالظالمين اللهم دمر اعداء الدين واجمعهم مع فرعون وهامان والشياطين فى نار جهنم وضيق عليهم معيشتهم الى يوم الدين
و إياك حبيبتى بارك الله فيك