الناشط السلفي خالد الشافعي
فى دعوات جامدة من تواضروس للنصارى للنزول يوم الاحد و معاهم الفلول تايداً للانقلاب على اساس انه ثورة شعبية وعشان يملو الميدان ويقولوا ان الشعب منقسم وبالتالى يتعمل استفتاء .. فبقترح انك تحاول توصل رسالة للناس انهم يروحوا التحرير بعد الفجر بيكون العدد قليل جداً وبالتالى هنقدر نطردهم بسهولة من غير احداث عنف بس يكون العدد اللى رايح كبير جداً عشان يخافوا وميبقاش فى مواجهة .. ونكسب التحرير معانا ومنسبش مكان يتظاهروا فيه وبكده نكسب مكان جديد وقوى جداً
|