حسبُنا الله ونعم الوكيل
أسألكم الدعاااء بالله عليكم
لا يسعني غير حسبُنا الله ونعم الوكيل في كل ظالم
وكل مغُيب هتفضلوا فمتى مُغيبين
أخويا أضرب بطلقه خرطوش وهو رايح شغله
لا كان نازل في مسيرات ولا أي حاجه
لمُجرد إنه شايف الظابط بيضرب فبيصوره
اداله طلقه في رجله لقاه ليسه واقف مش جراله حاجه راح مديله واحده في كتفه
حسبي الله ونعم الوكيل
ليه كل ده نفسي الناس تنزل وتشوف بنفسها اللي بقولوا الإخوان والمعتصمين هما اللي بيضربوا
أخويا بيحلف المعتصمين مافي حد فيهم معاه أي سلاح
كبيرهم أوي بيدافعوا عن نفسهم بالطوب
حسبُنا الله ونعم الوكيل
حسبُنا الله ونعم الوكيل
حسبُنا الله ونعم الوكيل
اثبت وجودك
..
تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع
|