حسبي الله ونعم الوكيل
والله أنا كنت هناك اليوم منظر الشهداء والدمااااااااااء
حقيقي غير ع الشاشه
حاجه جدااااااا صعبه وانهم محاصرين المسجد
وضربوا قنابل مسيره للدموع علشان الناس تنصرف ولكن
بفضل ربي ثبتوا جميعا من له شهيد أو جريح ومن لم يكن له أي حد
وكانوا بيشرطوا عايزين تخرجوهم أمضوا على إقرار انهم متوفيين منتحرين
بالله عليكم ده كلام يعقل بردو
إنتحار بالألوووووف واللي منتحر بظهره واللي برأسه
واللي في رقبته
إيه الجمال اللي احنا فيه ده بس
انواع الإنتحار ع الموضه بتاعه السيسي واعوانه
حسبي الله ونعم الوكيل
أمي الغاليه أم حفص
بارك الله فيكِ
وبارك الله في جهدك ومجهودك
ولا حرمك ربي الآجر
ونفع بكِ الإسلام والمسلمين