أنثى الاختلاط والكلية اللي نفسي ادخلها
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا نفسي ادخل كلية فنون تطبيقيه بس المشكلة انه لازم الدكاتره بيقسمونا جروبات للشغل ولازم ننزل نصور مواقع مع بعض هل ده حرام مع ااعلم اني اكيد مش هتعامل معاهم الا ف الحدود دي
بس هضطر انزل معاهم
هل ينفع ادرس عادي فيها ولا حرام؟
المصدر...
اثبت وجودك
..
تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع
|