![]() |
![]() |
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
السلام عليكم انا جايه اتكلم فى موضوع اتقفلت الصفحه عليه اتكلمت فيه ناس كتير وهو الابراج فى ناس تقول الابراج حرام وناس تقول عادى لكن دا مجرد راى وهو انا بوافق الناس الى بتقول حرام لان الابراج تعتبر معرفه مستقبل وخزعبلات وقال تعالى فى كتابه الكريم ( هُوَ اللَّهُ الَّذِي لا إِلَهَ إِلا هُوَ عَالِمُ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِيمُ *) وايضا انا عندى قصتى مع الابراج انى كنت مهوسه بالابراج وبدا الموضوع بالتسليه ككل الناس بس ربنا يهدى كل مسلم وايضا ناس تستعمل الابراج فى موضوع الصفات وصفاتك اولا ياجماعه ربنا خلقنا بصفات معينه كل واحد يختلف عن الاخر فى الصفات (وَمِنْ آيَاتِهِ خَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافُ أَلْسِنَتِكُمْ وَأَلْوَانِكُمْ ? إِنَّ فِي ذَ?لِكَ لَآيَاتٍ لِلْعَالِمِينَ) مش معنى انك ولدت فى نفس الشهر نبقى متشابهين فى الصفات وايضا فى ناس تتصفح الابراج يوميا فى حظك اليوم لى رد واحد (ما شاء الله كان وما لم يشأ لم يكن) مش معنى انك تكونى مثلا نفس البرج يحصلك نفس الاشياء والله على مااقول وكيل وهذا راى و( اختلاف الراى لايفسد للود قضيه ) واخر دعونا ان الحمد لله رب العالمين ![]() الى اللــــــــــــــــــــــــــــقاء ( بقلم : ايمان رياض ) المصدر: منتدى عدلات للوصول الينا ومتابعة كل جديداكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat) المصدر... اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|