السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
من فضلك يا شيخ
أخى رأى منام ويتمنى تفسير بارك الله فيكم
أقترحنا على اخى عروسه من أقاربنا من بعيد وهو غير متحمس ويقول ليس بها المواصفات التي يتمناها وقد رأها في مناسبه عائليه وبدأ يفكر في الامر لأنه أحس منها بالقبول بالرغم انه لا يوجد اى كلام على هذا الموضوع بين العائلتين
فرأى بالمنام التالى
انا حلمت ب (أيه سعد) جابتلي ورقه زي رساله كدا ولمست ايدي براحه وبصيت علي صوابعها ومشت وبصت علي وهيا ماشيه وانا قرأت اول سطر كانت كاتبه كلامك جميل زي السمك في الميه بس السمك مكنتش مكتوبه كانت مرسومه
ملاحظه انه بدأ يفكر بها لأنه لا يجد بديل امامه
جزاك الله كل خير يا شيخ
hgvshgi