![]() |
![]() |
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
مسجات عن الهواي :heart::heart: من انت حتى احبك انت لست سوى الهوى الذى اتنفسه والدم الذى يجرى فى عروقى لذلك كفاك غرور فأنا كما ترى استطيع الاستغناء عنك عندما اقرر الاستغناء عن حياتى ![]() بحبك بحبك واقع مش خيال بحبك صدق مش كلام بحبك بقولها في اليقظه والاحلام بحبك بقولها من زمان بحبك لسه هقولها كمان بحبك بقولها من سنين ولسه هقولها للملايين ![]() الله خلقلي: يدين تضمك شفتين تبوسك عينين تشوفك وقلب واحد يحبك ![]() وسع ياعمنا السلام دة يهمنا رايح لحبيب قلبنا ويقول واللة وحشتنا ![]() اسألني من تكون بحياتي؟ اسألني من ملك عقلي وذاتي؟ اسألني عن غلاك اللي بقلبي؟ اسألني كان ودك تسألني ؟ منهو اللي أشعل شمعة حياتي؟ اسألني لو بغيت اني اجاوب؟ ترددلك شفاتي إنك كل (حيــــــــــــــاتي) ![]() * وحـشـتـنـي * كثر ما ضمت مياه البحر شواطيها * وحـشـتـنـي * كثر ساعاتي دقايقها وثـوانـيـهـا ![]() ساظل اقول احبك فلن اندم ويبقى حبك في قلبي والله اعلم لوكان الصخرينطق لتكلم لوكان قلبك يدرك حبي لتحطم احببتك بروحي وكياني فهل يوجد شئ من الحب اعظم؟؟ #2 المصدر: منتدى عدلات للوصول الينا ومتابعة كل جديد اكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat) المصدر... اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|