![]() |
![]() |
|
|
#1 | |
|
مشرفة قسم تفسير الأحلام
![]() |
اة يا مصر كنت زمان بقول بفخر انا مصرية وبفتخر دلوقتى فعلا خلاص تعبت قلبى خلاص مليان بحزن والله ما اقدر اوصفة بنتى تموت وغيرها يموت كل يوم لنفس السبب اهمال واستهتار بأرواح البشر والكل فيكى بقى حزين ما فيش فرح كل بيت مليان بحزن الكل قلبة انجرح مش شرط ان ابنى الى مات لكن اخويا فى الوطن انسان اكيد كان لية طموح كان لة حلم واتسرق فى غمضة عين واية السبب؟ ... السبب !!!!! ان المصرى خلاص دمة اصبح خلاص رخيص من غير تمن وفى الاخر يعوضوا اهلة بكام جنية هيجيبوا اية ؟ هيجيببوا بنتى ؟هيجيبوا ابنة؟والله ولا مال الزمن والله ما يعوض ضنا !! اة يا مصر قلبى انجرح والله ببكى ودة كلامى من جوة قلبى فجأة كتبتة وانتى السبب . خلاص يا مصر ما بقتش عايزة اكون فى مصر ما بقتش عايزة اعيش فى مصر الناس فيكى من غير تمن !!!!!!!!!!! كلمات كتبتها بدموع عينى على شهداء حادث قطار البدرشين مش هما بس وقبلهم بنتى الى راحت بسبب الاهمال وكمان اطفال منفلوط سمحونى يا اخواتى قلبى خلاص ما بقاش مستحمل وكان لازم افضفض معاكم ولو بكلمات قليلة اثبت وجودك
..
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() ![]() |
ياربي ياربي ياربي قلبي وجعني جدااا بهذا الخبر والله ما بقيت استحمل اي خبر بقيت اتعب جدااااا رغم عدم متابعتي للأخبار واي برامج حواريه ولكن في اكثر من طريقه توصلي الأخبار ربي يصبرك ويفرج همك وغمك حبيبتي فرج هم وغم كل بلادنا العربيه الاسلاميه حبيبتي دعاء والله الموضوع ما هو هين بالمره على اي حد سواء مصري ام من بلد اخرى الهم انه مصري وابكانا جميعا حادث القطار والحزن مالي قلوبنا وحاسين بحزن بأُسر المصابين والضحايا ربي يصبرهم ويشفي جراحهم ويرحم موتاهم ويجعلهم من الشهداء اللهم آآآمين وربي يخلف عليك ويصبرك على فراق ابنتك ويجعل ابنتك سبب لدخولك الجنه انتِ ووالدها آآآمين يارب العالمين اللهم اشفِ مرضانا ومرضى المسلمين وارحم موتانا وموتى المسلمين يا الله يا عظيم ارحم عبادك |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
مشرفة قسم تفسير الأحلام
![]() |
جزاكى الله خيراحبيبتى واختى الغالية ريناد
واعتذر منك حبيبتى لو كنت وجعت قلبك بهذا الخبر لكن والله كنت اعبر عن مشاعرى لان قلبى يكاد ينفطر من شدة حزنى على مصر والمصرين المفروض ان يكون المصرى من اكرم شعوب الارض ولكنة الان من اذل الشعوب يتعامل مع ارواح المصريين بتهاون فى المشافى وفى المواصلات وحتى فى الحصول على رغيف العيش والله انا حزينة لانى انقل هذة الصورة عن بلدى ولكنها للاسف الحقيقة المرة اللهم ارفع الهم والبلاء عن مصر |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لا حول ولا قوة إلا بالله وجعتي قلوبنا بكلماتك المؤثرة أختي دعاء الجنة الحال في مصر الحبيبة ابكى اخوانكم في جميع البلدان العربية والإسلامية أسأل الله أن يصلح الحال ويعصم دماء المسلمين في مصر وكل مكان وأن يرحم ابنتك ويربط على قلبكِ حبيبتي وان يرحم ضحايا القطار ويصبر اهلهم وذويهم (إنا لله إنا إليه راجعون) .. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
مؤسس الموقع
![]() |
ابكى يا مصر على زهرة شبابك و قتل اولادك حسبنا الله و نعم الوكيل و الله إن العين لتدمع و إن القلب ليحزن و إنا على فراق ابنائنا الأبرياء لمحزونون ... و إن على ضياع الضمير لمقهورين و على انهيار الأخلاق و ضياع الحقوق و تدمير البلاد و ظلم العباد و ضرب الاقتصاد و اشاعة الفوضى و الفساد و بث الرعب و الارهاب .......... كل ذلك ابكى وأبكى شعباً على البلاء صابراً ...... اللهم اجعل أخر هذا الصبر خيراً و انزل على مصر سحائب من الرحمة من عندك |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هاتوا سلاحى قد تعبت من الخطب | أم حفص | - الشعر و القصائد و القصص و همس الكلمات وعذب الخواطر | 5 | 17th June 2015 09:52 AM |
| ذكريات مخدوشة بعبث السنين | ديني يقيني | المواضيع العامة | 8 | 11th September 2013 06:52 PM |
| هنية: لا مقاتلين من حماس في سوريا.. ولن نبيع أنفسنا | الطالبة لرضا الله | - - *** روضة الأخبار و الصحف *** | 1 | 24th June 2013 03:56 AM |
| حماس: لم نبلغ رسمياً من القاهرة بغلق الأنفاق خلال تظاهرات 30 يونيو | الطالبة لرضا الله | - - *** روضة الأخبار و الصحف *** | 0 | 19th June 2013 12:54 PM |
| كفايه خلاص !!!! | وردة الايمان | - الشعر و القصائد و القصص و همس الكلمات وعذب الخواطر | 2 | 3rd March 2012 06:22 AM |
|
|