![]() |
![]() |
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
السلام عليكم
حلمت اننا كنا في سوريا ،كنت شايله اختي الصغيره وخايفه عليها فوصيت اخوي عليها لانني كنت رايحه مكان ،المكان كان جدار ولمن اتسلقت على الجدار قدامي بحر وسفينه مكتوب عليها السفينه الدوليه ،انبسطت لان ركوبي السفينه بيحرر سوريا وبس. hgstdki> اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|