![]() |
![]() |
آخر مواضيع المنتدى |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
عندي جميع الراديو اسجل منه الا شبكة راديو المصرية جميعها كانت تسجل ولم تعد افيدوني هل هي تقنية نتعمدة من الشبكة المصرية تمنع التسجيل لانها حقيقة طريقة سهلة ونقية جداااا بتتسجل بصفااااء عالي جداااااا اصلي مفيش زي كدا ارجو من المحترفين بالامر مساعدتي لاني لا يسعني الا ذالك وشكرا لكم مسبقا المصدر: منتديات مزامير آل داوُد - الركن: ركن الإستديو والهندسة الصوتية المصدر... اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|