![]() |
![]() |
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
فى حمله اسمها نكد على ابليس يعنى ايه يعنى كلنا بنعمل ذنوب كتيره فاحنا نقوم منكدين على ابليس ونستغفر كتيير الحمله دى انا شوفتها على الفيس بوك ونقلتها المنتدى وياريت كلنا نشارك فيها بعد كل صلاه نستغفر 30 مره يعنى ب150 مره فى اليوم وكل اسبوع نزود العدد يعنى الاسبوع دا 30 اللى بعده 50 وكدا ياريت كل اللى يشوف الموضوع يشارك
المصدر: منتدى عدلات للوصول الينا ومتابعة كل جديداكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat) المصدر... اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|