![]() |
![]() |
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
الرسالة : دى مش حب فيك * أسف نسيتك كنت مشغول وتعبان السبب بحفر اسمك بقلبي * الرسالة دى مش حب فيك دى علشان تفكرك إن فيه حد معبرك * قد يبيع الإنسان شيئا قد شراه…ولكن لايبيع قلبا قد هواه * من يكن في حاجة أخيه يكن الله في حاجته * حياتي في خطر مشتاق رسايل من القمر يا ترى بيرسل ولا اشرب من البحر * قالو البعيد عن العين بعيد عن القلب حاولت ابعد بس مقدرتش ابعد القلب حيران بين وعدى ببعدى وبين شوقى لقربك سعدينى وابعدى انتى * الشمعه إذا ذابت اشتري غيرها بس أنت إذا غبت من يعوضني بنورك * انا كلي تحت امرك خد فرحي و هات همك ,خد ضحكي و هات دمعك , خد عمري بس هات حبك * ساظل اقول امرك و لن اندم , و يبقالي حبك في قلبي واللة اعلم ,لو كان الصخر حيا عني لتكلم,و لو قلبك يدرك حبي لتحطم احببتك بروحي و كياني فهل يوجد حبا من هذا اعظم * مساء الشوق يالي من العسل اصفي لوبيدي علاج الناس لخلي شوفتك وصفة * ربما عجزت روحي ان تلقاك و عيني ان تراك لكن لن يعجز قلبي ان يحبك و يهواك * تبقى وحدك رمز الحنان وتبقى عيونك احلى مكان وتبقى انت اغلى انسان * انا مخترتش عمرى ولاباديا نصيبى بس اخترتك انت علشان تبقى حبيبى * لو تاه الحب انت الدليل لو مات القلب انت البديل وكلمة حب فى حبك قليل * احلف بربى وربك انى رهين حبك عاشق لقلبك بحبك بحبك * يا راكنى فوق الرف ماتحن شويه عليا,دنا قلبى شريط بيسف وأنت ولا حاسس بيا * تيجى فجأة على بالى أضيع و ينقلب حالى وأجرى أدور على بصله و أقول ريحه الغالى * قليل الاصل لا تعتبه ولا تلومه زى البقعة فى الهدوم لا بتطلع بربسو ولا باومو * كنت بموت فيكى وعايش ليكى واتحدى اللى يجي عليكى لاكن اسف اعطيتك قلب باع الدنيا علشان يشتريكى امضاء عاشق مجروح باع الدنيا علشان يشتريكى * كلمة اسف قليله بس برضو انتا عامل عمله منيله سامحنى * حبيبي في القلب ساكن..وعن عيني بعيد.. طب ليه الاقسوة لم انتا بتقول فكرني * تم فصل الخدمة مؤقتا عشان نشوف ازاي ها تعيش بدون ما تسمع صوت الحبايب المصدر: منتدى عدلات للوصول الينا ومتابعة كل جديداكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat) المصدر... اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|