استخدم محرك جوجل للبحث في الملتقى

 

الرئيسية التسجيل البحث الرسائل طلب كود التفعيل تفعيل العضوية استعادة كلمة المرور
facebook facebook twetter twetter twetter twetter
آخر مواضيع المنتدى
         :: وايت مياة تحليه جدة حي الروضة (آخر رد :بحار الثلاثين)       :: رقم شركات نقل اثاث في العاصمة الادارية (آخر رد :الحج الحج__4)       :: الورأ فى الإسلام (آخر رد :الحج الحج__4)       :: برنامج دروس من الحرمين مع الشيخ حسن بخاري ح118 (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: نور على الدرب مع معالي الشيخ يوسف بن سعيد ح35 (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: سورة البقرة مكتوبة (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: خطبة عن الأناة (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: خطبة عن الرجولة (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: خطبة أهمية حسن العشرة بين الزوجين (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: #العشاء تحبير قرآني فريد يلامس الروح#تلاوة فريدة لا توصف الشيخ#عبدالناصر_حرك#سورة_الكهف كفر أبو ذكري (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)      


   
العودة   منتدى روضة القرآن > ♡ملتقى الأحبة فى الله ♡ > المواضيع العامة
روابط مفيدة مشاركات اليوم البحث
 

 
   
 
أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
 
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 9th November 2012   #1
مشرفة قسم تفسير الأحلام

الصورة الرمزية دعاء الجنة
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 255

دعاء الجنة will become famous soon enough

افتراضي ما تقوليش والنبى ** لا الة الا الله

      

كتير مننا بيردد بعض الكلمات
علشان سمعناها بس فيه كلمات منها ممكن تكون مش صحيحه منها كلمة والنبي ناس كتيره بتقول والنبي بيحسوا انهم بيتباركوا بالكلمه دي يمكن دا في اعتقادهم وفي ناس لما تيجي تدعي ربنا بتقول بحق سيدنا النبي يارب مثلا نجحني ودا استغفر الله خطأ ويمكن شرك اكيد النبي صلى الله عليه وسلم مكانته كبيره عند ربنا وكلنا بنحبه وبنصللي عليه بس رجاء متقولوش والنبي قولوا بالله عليكم لأن لما تقولوا والنبي انتم كدا بتشركوا لان من حلف بغير الله فقد أشرك اذا كنت لابد حالفا فلتحلف بالله قوللي بالله عليكي ولما تيجي تدعي ربنا متقوليش بحق سيدنا النبي لان ربنا مش عاوز واسطه علشان ندعوه بيها منخليش سيدنا النبي عليه الصلاة والسلام واسطه بيننا وبين ربنا لو دعينا ربنا ندعوه مننا ليه على طول مباشرة قولو يارب وادعوا بكل اللي تحبوه وان شاء الله ربنا هيستجيب وصلى اللهم وسلم على سيدنا وحبيبنا محمد

اثبت وجودك .. تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع

دعاء الجنة غير متواجد حالياً  

التعديل الأخير تم بواسطة دعاء الجنة ; 9th November 2012 الساعة 04:05 PM.

رد مع اقتباس
 
   
الكلمات الدلالية (Tags)
النبى))**أهلا
 

   
الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أهم فتاوى الأطفال للأسرة المسلمة التائبة الى الله روضة الطفل المسلم 4 5th September 2019 05:50 PM
حكم الخبرة الطبية في إثبات النسب ونفيه حياتي أمل روضة الأحكام الفقهية و الفتاوى 4 27th December 2014 09:38 PM
أعظم إنسان عرفته البشرية الطالبة لرضا الله السيرة النبويه العطرة 4 27th September 2014 11:46 PM
تفسير بسم الله الرحمن الرحيم للقرطبي نسائم مكة روضة علوم القرآن و التفسير والإعجازالعلمى 9 25th January 2014 08:26 AM
فضائل سور القرآن حوريه روضة علوم القرآن و التفسير والإعجازالعلمى 7 11th September 2013 02:02 PM


   
 

vBulletin® v3.8.7, Copyright ©, TranZ by Almuhajir